Saturday, April 22, 2017

Tersalah Beli Tiket Bus? Ni Penyelesaiannya....

Boleh ke tukar tiket ni yah? orang dah beli minggu ni tak jadi balik pulak.. paling2 pun minggu depan baru boleh balik. Boleh ke tukar tiket ni yah? rugi la kalau burn huhu..

Patut aku balik minggu ni ok wakaka.. tapi disebabkan ada urusan yg tak dapat dielakkan, terpaksa tangguh minggu depan. Tak sabo nak makan gulai lemak sayur bendi belakang rumah makkkk!!
Boleh ke tukar? takkan nak burn? boleh ke jual? camne cara nak jual pulak dah.. adui banyak betul masalahnye. Relax2. Untuk pengetahuan korang, dua2 cara tersebut boleh dilakukan, samada nak jual atau tukar tarikh. Kat bawah aku tunjukkan cara-caranya:

1. Jual tiket yg dah dibeli.

Cara nya, korang pegi balik tempat yg korang beli tiket tuh, mintak dia tolong jualkan. Maybe ada sedikit pengurangan. Tapi OK lah dari kau rugi 100%. Tapi tak semua cashier nak tolong, pandai2 lah kau buat muka sedih

2. Tukar tarikh tiket yg dah dibeli.

Cara yang ni confirm boleh, aku tak pasti samada semua syarikat bus pakai kaedah yg sama atau hanya Plusliner sahaja. Aku baru jer tukar tarikh tiket untuk Plusliner, takde masalah.. cuma kene bayar RM5.20 (kalau x salah yg sen) untuk ape taktau. Bukan lah kata tak kisah, rugilah dari aku burn begitu saja kan?

Kesimpulannye.. takde masalah kalau nak tukar tarikh tiket yg tersalah beli ect. Aku tak pasti semua syarikat bus sediakan kemudahan macam nih, tapi Plusliner confirm. Ohh.. untuk proses tukar menukar ni, tak semestinya buat di station bus yg besar.. boleh jer dengan agent. Ok gudluck guys!
Share:

1 comments:

Hellen666 said...

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dalam talian dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS ke dalam akaun bank saya serta-merta selepas ritual permulaan dalam talian saya dan juga saya akan memperoleh $33,000 dolar AS setiap bulan, saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Morgan hari ini dan bukannya menerima penipu untuk mengambil wang anda semua atas nama membantu anda menyertai, Hubungi Lord Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569