Tuesday, February 28, 2017

Terlupa No Sendiri? Begini Caranya... (MAXIS,DIGI,CELCOM,TUNETALK)

Punya la aku stress sebab terlupa no sendiri.. ni semua angkara dulu2 pakai banyak no, tapi hpnye satu.. now aku still dengan maxis dan digi. Dan disaat aku memerlukan no2 tersebut.. boleh plak terlupa, BTW maxis ni baru lagi aku guna untuk free social internet.. kalau tak memang tak hingin pun sebab kuat nau nipunye. Yang jadi terdesak sangat ni disebabkan, sim digi buat hal. Dah la no digi aku tu no formal, kot awek lama nak call tak dapat2. Oleh itu, misi pencarian maklumat bermula.. so akt bawah aku share cara mudah untuk tahu no sendiri

Terlupa No Sendiri? Begini Caranya... (MAXIS,DIGI,CELCOM,TUNETALK)


Maxis/Hotlink:
Semak nombor Maxis Hotlink  tekan *139#

Tambah Nilai Maxis Prepaid
*111*Kod Pin 16 Angka# 
 *111*1234567890123456# 

Semak Baki Quota Internet Maxis HotLink
*100*2*1# 

Maxis Customer Service  Hotlink 
Dial 123



Digi: 
No Telefon dan Baki  *126#
Menu digi *118# 
Semak Kuota *200#
Internet Packages *116#



Celcom:
tekan *124# atau tekan *118#



TuneTalk 
Semak Nombor TuneTalk tekan *111# 



Share:

6 comments:

#JMBELOG said...

Tq sharing

Lucky Wheel Ong said...

awokwokaokowkaokw

Hellen666 said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati besar sebagai ahli besar Illuminati dan mahu saya menjadi ahli besar. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan kehidupan saya selepas peringkat kematian. Dikeluarkan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun, saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa mesej ahli Illuminati yang hebat Lord Felix Morgan dan berkata bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya rakaman yang digunakan dan saya membayar ahli besar itu untuk memulakan dan saya diperkenalkan kepada Tata Dunia Illuminati. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai sebanyak $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika pendapat anda adalah bahawa anda telah mencuba penipu atau anda, terpulang kepada saya untuk membantu anda mengambil bahagian, kemudian cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348056051569 atau melalui e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

Owen said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Sebagai ahli Illuminati yang hebat saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat dan mahu saya menjadi ahli yang hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dia dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun enam bulan. Selepas dikhianati oleh ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan. Tetapi pada suatu hari, semasa melayari internet, saya terjumpa artikel Lord Felix Morgan, Ahli Besar Illuminati, dan berkata bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam kehidupan. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan rakaman yang digunakan dan membayar saya untuk memulakan ahli besar dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua arahan dan memaklumkan bahawa ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000 selepas permulaan. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba atau mencuba penipu sebelum ini, terpulang kepada saya untuk membantu anda terlibat, jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubunginya di WhatsApp +2348056051569 atau e-mel: Illuminationofficial565@gmail.com

Hellen666 said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

Stellar666 said...

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757