Tuesday, July 15, 2014

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock Gambar + Video

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-17
Kiki Si Steering Lock 

Ni lah Kiki Kamaruddin pompuan yang tunjuk samseng kat ORANG TUA, dah tersebar bagai virus video kelakuan bodoh beliau, bukan tak buleh nak settle cara baik.. tapi sengaja nak dapatkan perhatian atau sememangnye beliau seorang yang panas baran.

Ku tak suka untuk jaga tepi kain orang.. tapi lepas tertengok video minah tu, hati ni rasa panas membara untuk turut "mengeladah" si pelaku abnormal tersebut. 

Kau pakai tudung melambangkan keIslaman, kewanitaan, ketulusan dan sifat baik lainnye.. tapi lain pulak jadi bile kau dah bertindak sedemikian terhadap orang tua, orang tua buleh la kau sound.. meh sound aku tengok? idak ke makan beton aku?

Imej Islam yang semakin hari semakin pudar bertambah pudar dengan adanya makhluk seperti kau.. ku bukan ape, ku rase tak patut kau settlekan masalah remeh tuh dengan cara seperti orang gila di depan khalayak ramai.. ku pun malu, ekau tak malu?

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-17

Ape yang ku dapat tahu, beliau ni keja di Wedding Planner, keja or part time i dont care.. hati-hatilah wahai sekalian manusia, berhadapan dengan planner macam gini.. tak masal tak jadi kawen. Kene pulak sekarang ni musim kawen, walau aku tak kawen.. tapi must be ccarefull to.. meh meh meh ~

Seperti mana janji Allah, buat baik pasti dibalas baik, begitu jugak sebaliknye.. cemuhan demi cemuhan.. cacian demi cacian, sanggup kau tahan hanya kerana pakcik tuh terlanggar kereta kau? kalau bonzer yang langgo, ade bran nak sound? tak masal masuk spital, ICU terosss..

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-17

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-17

Ni lah Kiki Kamaruddin Si Steering Lock FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-17

Sekarang kau tanggung.. kat mana-mana kau berada, dengan Peugoet CMD 25 kau tuh, balasan Allah sat ja.. bukan setakat calar, hilang habes bodykit.. haa amacam? sebab mulut badan binasa.

Perempuan bertudung mengamuk dengan steering lock (Versi kepala tegak)
Perempuan bertudung mengamuk dengan steering lock (Versi kepala tegak)
Share:

1 comments:

Hunnam said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com