Wednesday, July 16, 2014

Kiki Kamaruddin Si Steering Lock Mohon Maaf Pada Warga Emas

Demi anak, wanita 'pembuli' mohon maaf
Di bawah link video kenyataan tentang mohon maaf Kiki Kamaruddin Terhadap Uncle

Kiki Kamaruddin Si Steering Lock Mohon Maaf Pada Warga Emas

Published on 16 July 2014 18:54

Perempuan yang dirakam membuli seorang warga emas dan memukul keretanya dengan batang kunci stereng dalam satu kemalangan jalan raya telah memohon maaf berikutan tindakannya. Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin berkata beliau akan berjumpa dengan lelaki yang diugutnya itu dalam masa terdekat, dan memohon pengguna internet menyebarkan "permohonan maaf ikhlasnya" demi "masa depan anaknya".

Alhamdulillah.. saudara kita akhirnya mendapat hidayah dari Allah memohon maaf atas kesilapannya, walaupun mungkin atas desakan mana-mana pihak, hanya Allah lah yang berkuasa untuk menggerakkan hati beliau untuk sendiri meminta maaf atas kejadian yang berlaku.

Kiki Kamaruddin Si Steering Lock Mohon Maaf Pada Warga Emas

Allah juga telah mengajar kita di dalam Al-Quran tentang saling memaafkan satu sama lain, jadilah seorang insan yang berbudi bahasa, dan jauhkan diri dari bersifat ego dan hanya pentingkan diri. Orang yang memaafkan orang lain akan merasakan ketenangan setelah memaafkan kesalahan yang dilakukan keatasnya, betapa uniknya manusia.. yang menciptakan nya adalah Allah swt.

Sudah-sudah la tuh maki hamun dia.. usah la seborkan lagi fitnah-fitnah kalau betul dia dah minta maaf kat uncle tu.. lagipun, uncle tu dah lama pun maafkan minah ni.. so padam2 la api kemarahan tu dengan shalat tarawih ok, lupekan pasal minah ni.. utamakan pasal diri sendiri lak.. hehehe.. Selamat Bertarawih.

Share:

2 comments:

Anonymous said...

Xde sape yg aib kn dia, ini adlh balasan atas perbuatan melampau dia sendiri.satu kta aibkn org,10 aib kta terbongkar. Mmg uncle tu cina,tp dia berhak utk dihormati oleh org muda. Jika kta golongan muda gagal menghormati warga tua, agaknya bgaimana anak2 kta melayan kta nanti? Ini bkn isu bangsa, tp nilai2 murni yg dah xda dlm masyarakat kta. Stress,puasa,pengalaman lps,letih dll x menghalalkn apa yg kiki ni buat. Yg salah tetap salah. Kiki ni dh terbiasa sgt berlaku biadap, sbb tu Allah uji dia.. Spy dia berubah. Tutup aurat sgt penting,tp jaga akhlak pun sama pentingnya. Insiden ini akn tetap menghantui diri kiki sampai bila2. Dia akn merasa malu sampai bila2. Pengajaran utk kiki,dan kita semua. Cctv is everywhere..(Allah lihat apa kta buat).

Hunnam said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com